Oferta: Materiały dla inwestora

Materiały dla inwestora

Materiały dla inwestora powinny być przede wszystkim dostosowane do procesu selekcji projektów przez inwestorów.

Proces pozyskania inwestora wymaga trzech kluczowych narzędzi inwestycyjnych:

  • teaser inwestycyjny,
  • prezentacja inwestorska,
  • model finansowy.

Jako materiał uzupełniający może się przydać biznesplan.

Jako alternatywę do biznesplanu rekomenduję zestawienie konkretnych informacji dotyczących modelu biznesowego, rynku, przewag konkurencyjnych itp.

Aby rozpocząć prace nad materiałami dla inwestora należy zakończyć etap prac nad modelem biznesowym czy analizami rynku. Opracowanie modelu biznesowego stanowi również część naszej oferty.

Teaser inwestycyjny

Ze względu na stosowanie przez fundusze „lejka” w zakresie poszukiwania projektów rekomenduję zastosowanie na tym etapie teasera inwestycyjnego.

Jego najważniejszym zadaniem jest pozyskanie wstępnego zainteresowania projektem przez inwestora.

Spotkanie z inwestorem

Pierwsze spotkanie prowadzi do kontynuowania procesu przez inwestora lub jego zakończenia.

Kluczowe jest przygotowanie „story inwestycyjnego” dla inwestora. Drugorzędne znaczenie ma sama prezentacja inwestycyjna.

O pierwszym spotkaniu z inwestorem pisałem między innymi w:

Due diligence projektu

Due diligence wymaga od założyciela startupu czy właściciela firmy dwóch rzeczy:

  • modelu finansowego
  • informacji szczegółowych dotyczących firmy, jej modelu biznesowego i rynku.

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy lub przez nasz email.

Sprawdź podany adres email. Jeśli się pomylisz to nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować !


Nasz adres email to:

biuro (małpa) private-equity. pl (bez przerw)

Na temat materiałów inwestycyjnych pisałem również między innymi w następujących tekstach na blogu:

Więcej tekstów znajdziesz na stronie Startowej.

.