Negocjacje w zakresie: term-sheet i umowa inwestycyjna

 

Negocjacje z inwestorem

Bardzo częstym błędem jest podejmowanie negocjacji z inwestorem samodzielnie. W naszej opinii negocjacje przedsiębiorcy z inwestorem to skomplikowany proces, który może mieć bardzo duży wpływ na sytuację firmy i właścicieli w ciągu następnych kilku czy kilkunastu lat. W takim procesie, zazwyczaj stroną uprzywilejowaną jest inwestor.

Kolejnym częstym błędem, który popełniają przedsiębiorcy jest szukanie wsparcia prawnika, który nie jest specjalistą w zakresie transakcji kapitałowych. Bardzo często, słyszeliśmy, iż jedyna rekomendacją takiego doradcy było… odradzanie przeprowadzania transakcji. Wynikało to przede wszystkim z braku zrozumienia specyfiki takich transakcji.

Skontaktuj się z nami! Zadzwoń lub napisz.

Nasze usługi w zakresie wsparcia przedsiębiorców w negocjacjach z inwestorem dotyczą dwóch płaszczyzn:

  • Sposobu prowadzenia negocjacji,
  • Wsparcia merytorycznego podczas negocjacji.

Nasze działania obejmują:

  • Wsparcie podczas spotkań przedsiębiorcy z potencjalnymi inwestorami,
  • Wsparcie w zakresie negocjacji wstępnych (przed listem intencyjnym, czyli term-sheet),
  • Wsparcie w zakresie negocjacji warunków brzegowych ( term-sheet),
  • Wsparcie w zakresie negocjacji zapisów umowy inwestycyjnej, umowy spółki i innych umów.

Pomagamy przedsiębiorcom w zakresie negocjacji z inwestorem już po wejściu kapitałowym. Niestety, do nieporozumień pomiędzy wspólnikami dochodzi bardzo często.

Nasze wynagrodzenie

Rozliczamy się z klientem przede wszystkim w oparciu o ilość czasu poświęconą projektowi.  Proponujemy elastyczne rozwiązania. Więcej na temat sposobu współpracy znajdziesz w Ofercie, gdzie szczegółowo wyjaśniliśmy zasygnalizowane poniżej kwestie:

  • Działamy w całej Polsce i za granicą;
  • Jesteśmy elastyczni – nasz klient ma dostęp do profesjonalnego wsparcia praktycznie niezależnie od pory dnia;
  • Dzięki opracowanym przez nas podejściu jesteśmy w stanie współpracować z każdym klientem niezależnie od jego zamieszkania;
  • Pracujemy głównie przez telefon, email, Skype…
  • Oszczędzamy czas klienta, więc i jego pieniądze.